Tunnustettu asiantuntijuus

2,00 

Thought leadership
Aapola, Sari
978-952-5912-48-7
Docendo.
2012

Monista yrityksistä löytyy erityisosaamista ja asiantuntemusta, jota ei osata hyödyntää täysimääräisesti omassa liiketoiminnassa. Miten asiantuntijan tulisi rakentaa tunnettuutta ja kestävää uskottavuutta tärkeissä sidosryhmissä? Millä menetelmillä voidaan vaikuttaa alan vaikuttajiin ja saadaan suosituksia?

Kirja kertoo, miten asiantuntija voi nousta omalla alallaan arvostetun ajatusjohtajan - thought leaderin - asemaan. Aihetta käsitellään paitsi markkinoinnin, myös strategian ja johtamisen lähtökohdista. Kirja opastaa asiantuntija-aseman rakentamista asemoinnin, strategian, yrityskulttuurin ja strategisen markkinoinnin näkökulmista.

Kirja sopii kaikille, jotka haluavat hyödyntää asiantuntijuutta ja erityisosaamista omassa myynnissä ja markkinoinnissa. Se on tehty yritysten johdolle ja hallitusten jäsenille sekä myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille. Aihetta käsitellään analyyttisesti käytännönläheisyyttä kuitenkaan unohtamatta. Mukana on esimerkkitarinat kahdesta ajatusjohtajayrityksestä, MySQL:stä ja Baswaresta. 

Varasto loppu

Lisätiedot