Bulkista brändiksi

5,00 

Käsikirja kasvuun ja kannattavuuteen
Ahto, Ossi
978-952-291-241-1;
Docendo.
2016

Bulkista brändiksi -kirja on tarkoitettu digitaalisen muutoksen ja kansainvälisen kilpailun kiristymisen aikana kasvun ja kannattavuuden kanssa painiville yritysten päättäjille. Suoraa puhetta, selkeitä ohjeita ja inspiroivia esimerkkejä kaupallistamisen ja brändien ammattilaisilta.

Tunnistamalla aidosti asiakastarpeisiin perustuvia palveluita ja tuotteita suomalaiset yritykset voivat nousta henkisestä lamasta uuteen kukoistukseen. Kirja auttaa asiakastarpeiden tunnistamisessa, antaa ajatuksia toiminnan muokkaamiseksi asiakaslähtöiseksi sekä tuo työkaluja uusien palveluiden ja tuotteiden luomiseen ja tuomiseen markkinoille.

Kirja yhdistää kaupallistamisen markkinoinnin viitekehykseen ja antaa vastauksia siihen, kuinka rakennetaan vahva brändi. Vahvan brändin avulla yrityksen omistajien sijoituksen arvo yritykseen kasvaa, se helpottaa yritystä palkkaamaan parhaat ihmiset ja saa asiakkaat janoamaan sen tuotteita ja palveluita.

Kirja sisältää paljon konkreettisia case-esimerkkejä sekä useita toimialakohtaisia analyysejä. Se avaa taustoja useisiin suomalaisiin menestystarinoihin niin perinteisissä teollisuusyrityksissä kuin uusissa palveluyrityksissä. Kirja sisältää myös käytännöllisiä ohjeita niin hallitustyöskentelyyn, johtoryhmille kuin päivittäin kaupallistamisen kanssa työskenteleville ja sitä opiskeleville.

Miksi kirja on kirjoitettu?

- Suomi kärsii näköalattomuudesta ja henkisestä lamasta, josta voidaan nousta paremmalla kaupallistamisen osaamisella ja brändien johtamisella.

- Digitaalisuus muuttaa arvoketjuja jokaisella toimialalla. Kirja auttaa ymmärtämään, mitkä ovat digitaalisuuden vaikutukset omaan liiketoimintaan ja miten johtaa muutosta.

- Kirja tuo konkreettista apua ja hyötyä avaamalla onnistumisia toimiala- ja yrityskohtaisten case esimerkkien kautta.

- Kaikki ostopäätökset tehdään brändin perusteella. Siksi sen johtamiseen pitää satsata.

- Yrityksen strategia ja sen brändi ovat aina linkissä toisiinsa. Ylin johto omistaa yrityksen strategian, omistaako se yrityksen brändit?

- Tuotteiden ja palveluiden kehittäminen lähtee aina asiakkaan tarpeesta: osaatko kuunnella asiakasta ja ottaa hänet mukaan kehitystyöhön.

1 varastossa

Lisätiedot